Week 9 / 18-24 Maart

26 maart 2019 - Coventry, Verenigd Koninkrijk

Dit was een week waarin het gemiddelde aantal alcoholische drankjes een stukje hoger lag dan die van de afgelopen weken. Maar dat kan natuurlijk ook al gauw ;)

Dinsdag op school een keer ons TV programma doorgelopen in de studio, maar voordat we live gaan over 2 weken moet er zeker nog wel wat gebeuren. In ieder geval hebben we het decor die er in gedachten hebben kunnen testen en heeft iedereen nu een idee van wat er van hem of haar verwacht wordt. Dit komt vast en zeker goed. Na de lessen verrassend genoeg weer geluncht bij Wetherspoons met wat klasgenoten. 's Avonds spontaan wat gaan drinken met Robin, Thom, Veysel en nog 3 klasgenoten van ze. Wel leuk om met een ander groepje een keer wat te gaan drinken. Ik merk nu wel dat de gesprekken met de Indonesische en Chinese jongens wel steeds over hetzelfde gaan. Dit komt denk ik ook wel mede door het gebrekkige Engels van de meesten. Het is zeker gezellig met ze, maar een avondje als deze vond ik wel even leuk. Het was dan ook erg gezellig en de nodige drankjes zijn genuttigd.

De volgende ochtend gewoon les om 9:00 uur en dit was dan ook wel even pittig haha. Ook hadden we afgesproken om die dag de foto's te gaan maken voor het "Meet the team" gedeelte voor in het magazine. Je kan dus vast wel raden hoe blij ik met die foto was haha. De les zelf was voor de verandering eens een keer rustig en zonder gedoe. Er was een andere leraar die ons kon helpen met eventuele vragen die we hadden over het design van ons magazine. Na de les gingen we samen met de 1e jaars vervolgens pizza eten in een ander lokaal. Een leraar had allemaal pizza's besteld bij Domino's en deze laten bezorgen op school. Ik weet eigenlijk niet waarom dit was, maar je hoorde mij absoluut niet klagen. Aangezien ik niet helemaal top fit was van de avond ervoor was het perfect om even een vette hap te eten. Dit doet me dan vaak goed.

Verder zijn we op vrijdag met de hele groep uiteten geweest bij een Italiaans restaurant voor Fitz zijn verjaardag. Ook daarna hebben we nog wat drankjes gedaan met z'n allen.

Zaterdag overdag verder niks gedaan behalve aan een artikel gewerkt en 's avonds nog weer even naar de pub geweest met Robin en Thom. Eindelijk weer een een heel weekend wat gedaan 's avonds in plaats van thuis zitten haha. Ik ben blij dat ik het heb voorgesteld vorige week want zelf komen ze er niet zo gauw mee. Als het aan mij ligt houden we dit erin! Als ik terug kom ga ik de kantine weer in en op dit moment vraag ik me af of ik dat tempo nog wel aankan. Ik ben natuurlijk niks meer gewend nu. 🙈

Op zondag lekker uitgeslapen en het artikel verder afgemaakt.

De motivatie voor de sportschool was ver te zoeken deze week en ik ben dan ook maar 2 keer heen geweest. Hopelijk kan ik mij er volgende week weer vaker toe zetten om heen te gaan. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Verder staat het volgende weekendje London alweer gepland volgende week. Deze keer met Spekkie en Lisette. Ik gok dat we dan wat vaker in een pub te vinden zijn. Kunnen we dan eens zien of ik het tempo nog aankan haha.